Magamról

Egyedi készítésű drótékszerek Ha vásárolni szeretnél: www.vicart-ekszer.hu A blog kereskedelmi céllal nem működik tovább, a fenti boltban tudtok vásárolni.

Utolsó kommentek

Ékszertartó házilag

Vica1982 2013.09.25. 20:02

Ha szeretnél egyedi ékszertartó állványt, és nem akarsz sokat költeni rá, most megmutatom, hogyan készítheted el házilag.

Szükséged lesz:

  • 2-3-4 db szép tányérka (attól függ hány "emeleteset" szeretnél)
  • szép kis feles pohár vagy tojástartó
  • erős ragasztó (én most extra erős ékszerragasztót használtam)

ékszertartó állvány 1.jpg

Először a tojástartó alját kentem be ragasztóval, majd ráillesztettem a legalsó tányér közepére.

ékszertartó állvány 2.jpg

ékszertartó állvány 3.jpg

Ezután a feles pohárra ragasztottam rá a középső tányérkát.

ékszertartó állvány 4.jpg

ékszertartó állvány 5.jpg

Ráillesztettem a legfelső (legkisebb) tányért.

ékszertartó állvány 6.jpg

Összeragasztom a két emeletet és kész is vagyunk!

Szép lett? :)

ékszertartó állvány 7.jpg

ékszertartó állvány 8.jpg

ékszertartó állvány 9.jpg

Címkék: ékszer ékszertartó ékszertartó állvány ékszer tartó

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vicart.blog.hu/api/trackback/id/tr555531711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása